Вітаємо на сторінках блогу "Німецька з Люфтиком". Деякі статті прив*язані до неіснуючих посилань. Тому що блог перенесено з іншої платформи. Адмін працює над корекцією блогу. Сподіваємося на Ваше розуміння. Підписуйтесь на оновлення блогу, щоб завжди бути у курсі новинок і не пропустити нових статей!

З Днем Незалежності, Україно моя!

четвер, 14 липня 2016 р.

Німецка с Люфтиком. Підручник німецької мови Н. Басай 7 клас, 2015.


Одна з найбільших моїх проблем, з якою мені важко впоратися (адже так і хочеться розповісти і про те, і про те!) - це відсутність послідовної системи викладання. Якби не підручник німецької мови (Басай, Сидоренко, Сотнікова - неважливо, кого з них) - взагалі б навчала дітей, перестрибуючи з теми на тему. Хоча, варто сказати, що і в підручниках німецької мови, чи то Басай, чи Сидоренко, чи Сотнікової, чи інших авторів - немає ані чіткої послідовності, ані систематизації.

Програма з німецької мови складена так, що закріпити матеріал просто неможливо. Тема за темою, тема за темою і ніякого закріплення! Кожен урок - нова тема, нові слова, нові правила.

Якщо хтось знає секрет - як "забити" на програму і зуміти виділити хоча б один урок на закріплення (наприклад - граматики) - поділіться!

Є у мене мрія - створити власний підручник німецької мови, у якому на кожну тему будуть по три уроки:

  1. Вступ. Вивчення слів. Уривок тексту.
  2. Вправи на закріплення і оволодіння лексикою. Аудіювання (і не вчителем, а через відео).
  3. Самостійна робота.
Я, навіть, намагалася за підручником Н. Басай (старим) ділити тему на 3 уроки. Нічого не вийшло. Діти, лишень тільки бачили перед собою величезний текст - моментально втрачали до нього інтерес. І, навіть, той, хто читав вголос - у класі був присутній, але був "не з нами"! :)

Так ось до чого я все це веду? Та, мабуть, до того, що підручників німецької мови Н. Басай багато, а толкового - поки що лише один! Новий, видавництва 2015 року. Для 7 класу, 2-ї мови.

Уроків-презентацій у мене до нього поки нема, адже, не дивлячись на те, що його надіслали до школи у ІІ семестрі, мені не довелось використати його.

По-перше, тому що на всіх 45 учнів їх було аж 20 штук.
А по-друге, до нього, як завжди, не додали усіх необхідних "прибамбасів": а це диски з відео, аудіо та тестами.

А діти зараз звикли, щоб їм усе давали у готовому вигляді та одразу ж клали до рота. Електронною версією підручника німецької мови Н. Басай користувалися б лишень кілька чоловік. Так що довелося цим гарнюнім екземплярам красуватися на полиці.


А якби був "повний фарш"!!! Це була б бомба, а не підручник! Він мені реально сподобався! У ньому використані тексти менших розмірів. Передбачені вправи для аудіювання, для тестування... Коротше - все, що необхідно зараз для підготовки до ЗНО.

Пусте! Як на мене - створити свою озвучку, презентацію чи тест - не було б для мене великою проблемою! Нема оригінального диску - створимо свій! Але проблема була у кількості підручників (адже вчителю у такому випадку підручник не видається) та у відсутності технічних засобів. А Ви самі знаєте, що легко працюється лише тоді, коли робітник забезпечений усім необхідним, а не шукає коштів та засобів для того, щоб виконати свою роботу.

Та й плани на ІІ півріччя були вже написані за підручником німецької мови для 7 класу Сидоренко. І там геть не співпадали теми.

Ось, загалом, і все, що у мене вийшло сьогодні розповісти. Порожня відволікаюча стаття. Але писала я її більш для того, щоб отримати пораду: як можна кожну тему/рубрику уроку розтягнути на декілька уроків, аби її закріпити?

Те, що у програмі дається кілька додаткових "вільних" уроків на повторення - не катить! Цього замало. Можливо, хтось знає таємницю - поділіться у коментарях! Bitte!

А взагалі-то, новий підручник німецької мови Н. Басай для 7 класу 2015 року видання я раджу! Він кращий, ніж усі її попередні підручники!



Немає коментарів:

Дописати коментар