Дорогі мої друзі, читачі, колеги, мами і тата, які з користю для себе використовують матеріали мого блогу, здрастуйте! Я дуже рада знову бачити Вас тут! Сьогодні я розповім Вам, як я проводила урок в молодших класах за темою «Великдень». Відкритий урок-пошук. Конспект уроку Ви побачите нижче. А зараз я спробую пояснити його суть. Тому що на вигляд все досить заплутано.
Наближається Великдень і деякі підручники (хоча пам'ятаєте, в нових положеннях МОН можна варіювати черговість уроків!) якраз до цього періоду пропонують вивчення теми «Свята». І ось, готуючись до чергового відкритого уроку німецької мови я, як завжди, ламала голову, що б такого цікавого і нестандартного створити? І створила!
Знаєте, у мене щодо цього уроку склалася двояка думка: з одного боку похвалили мій творчий підхід, а з іншого боку - сказали, що урок не відповідає критеріям проведення уроку і він не зовсім те, що потрібно для успішного освоєння матеріалу. Хоча я пояснювала, що урок робить наголос на читання про себе і розуміння тексту. Ну, то таке. Я не нарікаю, так як вважаю, що це один з моїх найвдаліших уроків німецької мови! Тому що абсолютно всі діти були зайняті, в класі стояла дзвінка робоча тиша і результат був блискучий - кожен учень знайшов свою нагороду!
І стандартним його назвати не можна, хіба що «урок-пошук». І творила його 2 дні.
Але особисто Я цим уроком дуже задоволена! А тепер судіть Ви. Можна використовувати його як елемент уроку. Варіюйте!
Значиться так - суть цього відкритого уроку-пошуку «Німецький Великдень» полягає в тому, що спочатку я знайшла картинки крашанок - кожному учню по крашанці:
Ну, зрозуміло, тут не всі писанки. Всі розміщені в додатку (внизу стрічки). Але поки вистачить для розуміння.
Роздрукувала їх на кольоровому принтері, розрізала на окремі картинки.
Далі я намалювала таблицю «шифру»:
А | B | C | D | E | F | G | H | I | J |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
U | V | W | X | Y | Z | ä | ö | ü | ß |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Далі склала для кожного учня окремий мінітекст. Приблизного змісту: «Знайди яйце. Воно жовте і блискуче. Воно лежить (знаходиться) на шафі. Шафа стоїть біля стіни. Він коричневий."
Детальний опис потрібен ще й для того, аби учні не сплутали картинки і не взяли чужих. Природно, ці яйця я потім розклеїла, порозкладала, заховала туди, куди вказувала в мінітексті. Все робилося так, щоб діти цього не бачили. Потім, вони знайдені яйця заберуть собі в якості подарунка! Так, на чому я зупинилася?
Ах так! Заховала. І сіла за «шифрування» цих мінітекстів. Кожному на окремий листок, під номером. Тобто, кожне слово, кожну букву я заміняла цифрами. Виходили ось такі «приклади»: 1) 6 + 9 + 14 + 4 + 5, 7 + 5 + 12 + 2 + 5 + 19, 5 + 9.
Це перше речення, де слова відокремлені один від одного комами, а букви - плюсами. Подивіться в документі внизу! І вже ці листочки роздала учням.
Їхнім завданням було:
Розшифрувати і записати в зошити послання від Великоднього Зайця;
Перекласти послання на українську мову;
Зрозуміти, де знаходиться конкретно їх яйце;
Піти і забрати його собі!
Вуаля! Урок перевершив всі мої очікування! А результат учнів (свої великодні яйця знайшли абсолютно всі!) потішив! Як Ви розумієте, вставати, ходити по класу в цей час учням заборонялося. І ще, як бачите в документі нижче, у мене в групі було 18 осіб. Ось чому я готувала цей урок цілих 2 дні. А на третій ще й перевіряла ще раз саму себе - чи все правильно.
Загалом, дивіться, копіюйте, завантажуйте, використовуйте на своїх уроках! Якщо ідея Вам сподобалася - залишайте свої коментарі. Мені цікаво знати, чи дійсно все так жахливо, як я розповідала на початку статті?
Fröhliches Ostern!
Немає коментарів:
Дописати коментар