Вітаємо на сторінках блогу "Німецька з Люфтиком". Деякі статті прив*язані до неіснуючих посилань. Тому що блог перенесено з іншої платформи. Адмін працює над корекцією блогу. Сподіваємося на Ваше розуміння. Підписуйтесь на оновлення блогу, щоб завжди бути у курсі новинок і не пропустити нових статей!

З Днем Незалежності, Україно моя!

вівторок, 15 березня 2016 р.

Урок немецкого языка по теме "Пасха" - "Поиск пасхальных яиц"

 


Дорогі мої друзі, читачі, колеги, мами і тата, які з користю для себе використовують матеріали мого блогу, здрастуйте! Я дуже рада знову бачити Вас тут! Сьогодні я розповім Вам, як я проводила урок в молодших класах за темою «Великдень». Відкритий урок-пошук. Конспект уроку Ви побачите нижче. А зараз я спробую пояснити його суть. Тому що на вигляд все досить заплутано.


Наближається Великдень і деякі підручники (хоча пам'ятаєте, в нових положеннях МОН можна варіювати черговість уроків!) якраз до цього періоду пропонують вивчення теми «Свята». І ось, готуючись до чергового відкритого уроку німецької мови я, як завжди, ламала голову, що б такого цікавого і нестандартного створити? І створила!


Знаєте, у мене щодо цього уроку склалася двояка думка: з одного боку похвалили мій творчий підхід, а з іншого боку - сказали, що урок не відповідає критеріям проведення уроку і він не зовсім те, що потрібно для успішного освоєння матеріалу. Хоча я пояснювала, що урок робить наголос на читання про себе і розуміння тексту. Ну, то таке. Я не нарікаю, так як вважаю, що це один з моїх найвдаліших уроків німецької мови! Тому що абсолютно всі діти були зайняті, в класі стояла дзвінка робоча тиша і результат був блискучий - кожен учень знайшов свою нагороду!



І стандартним його назвати не можна, хіба що «урок-пошук». І творила його 2 дні. 

Але особисто Я цим уроком дуже задоволена! А тепер судіть Ви. Можна використовувати його як елемент уроку. Варіюйте! 

Значиться так - суть цього відкритого уроку-пошуку «Німецький Великдень» полягає в тому, що спочатку я знайшла картинки крашанок - кожному учню по крашанці:


 
 
     

   Ну, зрозуміло, тут не всі писанки. Всі розміщені в додатку (внизу стрічки). Але поки вистачить для розуміння. 

Роздрукувала їх на кольоровому принтері, розрізала на окремі картинки. 

Далі я намалювала таблицю «шифру»:


АBCDEFGHIJ
12345678910
KLMNOPQRST
11121314151617181920
UVWXYZäöüß
21222324252627282930


Далі склала для кожного учня окремий мінітекст. Приблизного змісту: «Знайди яйце. Воно жовте і блискуче. Воно лежить (знаходиться) на шафі. Шафа стоїть біля стіни. Він коричневий." 

Детальний опис потрібен ще й для того, аби учні не сплутали картинки і не взяли чужих. Природно, ці яйця я потім розклеїла, порозкладала, заховала туди, куди вказувала в мінітексті. Все робилося так, щоб діти цього не бачили. Потім, вони знайдені яйця заберуть собі в якості подарунка! Так, на чому я зупинилася? 

Ах так! Заховала. І сіла за «шифрування» цих мінітекстів. Кожному на окремий листок, під номером. Тобто, кожне слово, кожну букву я заміняла цифрами. Виходили ось такі «приклади»: 1) 6 + 9 + 14 + 4 + 5, 7 + 5 + 12 + 2 + 5 + 19, 5 + 9.


 Це перше речення, де слова відокремлені один від одного комами, а букви - плюсами. Подивіться в документі внизу! І вже ці листочки роздала учням.

Їхнім завданням було:

Розшифрувати і записати в зошити послання від Великоднього Зайця;

Перекласти послання на українську мову;

Зрозуміти, де знаходиться конкретно їх яйце;

Піти і забрати його собі!

 Вуаля! Урок перевершив всі мої очікування! А результат учнів (свої великодні яйця знайшли абсолютно всі!) потішив! Як Ви розумієте, вставати, ходити по класу в цей час учням заборонялося. І ще, як бачите в документі нижче, у мене в групі було 18 осіб. Ось чому я готувала цей урок цілих 2 дні. А на третій ще й перевіряла ще раз саму себе - чи все правильно.


  Загалом, дивіться, копіюйте, завантажуйте, використовуйте на своїх уроках! Якщо ідея Вам сподобалася - залишайте свої коментарі. Мені цікаво знати, чи дійсно все так жахливо, як я розповідала на початку статті?



 Fröhliches Ostern!

Немає коментарів:

Дописати коментар