Вітаємо на сторінках блогу "Німецька з Люфтиком". Деякі статті прив*язані до неіснуючих посилань. Тому що блог перенесено з іншої платформи. Адмін працює над корекцією блогу. Сподіваємося на Ваше розуміння. Підписуйтесь на оновлення блогу, щоб завжди бути у курсі новинок і не пропустити нових статей!

З Днем Незалежності, Україно моя!

неділя, 2 жовтня 2016 р.

Навчити та зацікавити: учителі новатори... вилітають зі школи.

 


За проведення подібних уроків, виявляється, повинні хвалити, а мене чомусь лаяли і довели до того, що я змушена була звільнитися. Ну де справедливість, скажіть на милість?


Навчити та зацікавити: учителі-новатори ... вилітають з роботи.

Через цей сюжет я ледве з глузду не з*їхала! Бо саме через це мене довели до того, що змушена була звільнитися. Казали: "То Ви займаєтесь єрундой!".

Ще три роки тому я намагалась урізноманітнювати свої уроки, використовуючи гру: квести, шифровані записки, відеоуроки, уроки-презентації, комікси... Але мене чомусь не сильно хвалили, казали лише, що я займаюсь "єрундою". Говорили, що то все дурниці.

І мої мізки щойно ледь не вибухнули від образи. Цих вчителів хвалять, а мені скоротили до мінімуму години, чим і змусили піти зі школи. Адже вчитель, який займається "єрундой", не достойний вчити дітей. Такий вчитель нічому путньому не навчить і лише витрачає даремно навчальний час. А навчити та зацікавити учнів можна було лише "читаючи та перекладаючи". Вчитель, так бездарно і не за планом ведучий урок, не має права називатися справжнім учителем. Він - бездарність.

Що ж, я - бездарність. І дуже щаслива, бо хоч не маю зараз грошей на життя та навчання своїх дітей, але не пишу вже ці "єрундові" плани-конспекти уроків, на які гробила майже весь свій вільний час. Дякую своєму директору, який відкрив мені очі на власну нікчемність. Можливо, лише у ролі прибиральниці чи пакувальниці і є моє справжнє покликання.

Немає коментарів:

Дописати коментар