Вітаємо на сторінках блогу "Німецька з Люфтиком". Деякі статті прив*язані до неіснуючих посилань. Тому що блог перенесено з іншої платформи. Адмін працює над корекцією блогу. Сподіваємося на Ваше розуміння. Підписуйтесь на оновлення блогу, щоб завжди бути у курсі новинок і не пропустити нових статей!

З Днем Незалежності, Україно моя!

субота, 21 травня 2016 р.

Я живу ідеалами

Я живу ідеалами.

Я така людина, з якою цікаво навчАтися, але, мабуть, неможливо навчИтися.

Хоча це, можливо, проблема особиста – хотіти навчитися, чи не хотіти навчитися. Адже матеріал можна подати цікаво, та кожен має власні ресурси для його запам'ятовування. Як і власне бажання - запам'ятовувати матеріал, чи ні. Я, особисто, нікого ні до чого не силую. У здобуванні нових знань я дбаю лише про свої інтереси і сама вирішую – потрібна мені отримана інформація, чи ні? Якщо потрібна – я її завчаю. Якщо ні – то беру «на замітку»: «А раптом згодиться!», і запам'ятовую.

Так, я інколи даю поради, хоча й порадою це не назвеш – я просто розповідаю, яким чином, з допомогою чого я вирішила таку проблему. Але право вибору: «послухатися, чи ні» залишаю за людиною. Якщо ця порада не пішла на користь тому, хто ризикнув нею скористатися, то це, на мою думку, означає лише одне: для цієї людини такий метод не підходить. Але коли в отриманому фіаско людина починає звинувачувати потім мене, так і хочеться спитати: «А я Вас силувала чи змушувала робити саме так? Я лишень поділилася одним з варіантів рішення отакої проблеми. Мені цей варіант допоміг. Ви ризикнули на власний розсуд. Вам він – не допоміг. То в чому Я винна?».

Якщо учню радиш, закликаєш, попереджаєш, просиш, вмовляєш, хіба що на коліна не падаєш перед ним, щоб він взявся за розум і брав безкоштовно те, за що потім витрачатиме свої гроші, а він безтурботно-байдуже маше рукою: «Не потрібні мені Ваші поради!». Що робити? Мабуть, залишити дитину у спокої. Є своя голова на плечах. Силоміць милий не будеш.

Якщо розглядати прогнозований результат, коли когось просиш, він ігнорує – отримує по-заслузі, а ставлять це у провину лише тобі, то вийде ціла дисертація. Адже є маса нюансів:

1        Якщо не можна допомогти в процесі, чому не допомогла, виставляяючи оцінки? 
     А як можна підробити ЗНО-шні тестові роботи? Такого я ще не вмію, бо ніколи не робила. Але завдяки такому шкандалю – ідею вже маю. Хоч це неправильно! Добре, підроблю – а раптом це помітять? Хто винний? Знову я! А ще кожен не втомлюється кричати про корупцію у школах, ВУЗах….. скрізь.  
2   
  2        «Це оцінка вчителя!» 
     - Ні, шановні, писала не я. Це оцінка учня! Їх і просилося, і молилося заздалегідь. І розповідалося, і пояснювалося, і попереджалося! Вони обрали позицію «Ваших порад ми дослухатись не будемо!». Так що це цілком їхня оцінка!

А щодо того, що вчитель оцінки завищує і це погано, бо учень починає вважати себе вумним, а потім на екзамені – різко ляпає учнем об підлогу, ставлячи низький бал для «задоволення своєї «ображеної» вчительської гідності (бо учні зривали його уроки)» - у мене це не «катить». Я намагаюся «витягнути» дитину нагору, щоб вона почала вчитися, побачивши, як приємно отримувати гарні оцінки. Але учні вперто хочуть ляпатися об підлогу, вважаючи, що у них і без старань з їхнього боку все вийде. Хоча, можливо, я й давала хибну ілюзію про їх здібності, завищуючи оцінки за старання, але не обманювала. Бо завжди попереджала про можливі наслідки і поганий результат. І результат – махання руками: «А! Якось буде!»

     3)     А коли ставиш, як того вимагається, реальні оцінки – 
     - тоді теж здіймають ґвалт: «Ви принижуєте учня! Це Ваша оцінка, а не учня! Не ганьбіть себе, не показуйте того, що Ви не здатні їх навчити! Підніміть оцінку на бал, та поставте «4»!». Тоді як це зрозуміти? Як закликзавищувати оцінку, щоб потім «набити» за свій же ж заклик?!

У мене остаточно плутаються думки від такої викривленої логіки! Тому на сьогодні досить роздумів «і за, і проти, і ось під таким кутом» про поради, до яких ніхто не дослухається – а винний все одно ТИ!





1 коментар: